fbpx

Trenining uz elastične trake

Prešli smo istoriju elastičnih traka, izdvojili njihove benefite, a sada je na red došlo najvažnije: kako odraditi trening uz elastične trake?

Sigurno se pitaš da li elastične trake mogu zaista da deluju.

Jer je lakše kada znaš koliko kilograma u tegovima dižeš, koliko sklekova i zgibova možeš da uradiš i slično.

Ali, prava suština se ne krije u težini već u naporu i energiji koju možeš da uložiš. Što više ponavljanja to će biti veći efekti.

Pre treninga

Pre bilo kakvog treninga, pa i treninga sa trakama najbolje je posavetovati se sa fizioterapeutom, personalnim trenerom, osobom koja je licencirana da pokazuje vežbe i slično.

Jer je mit da što više boli to su veći efekti.

Ukoliko neprestano osećaš bol u određenom delu prilikom izvođenja trening pokreta, javi se lekaru.

Samo napravi razliku između bola u mišićima prilikom treninga i bola nakon njega.

Kakve vežbe mogu da radim koristeći elastične trake?

Ne moraš da veruješ, ali uz trake možeš bukvalno sve.

Jer se uz različitu kombinaciju otpora traka i pozicija aktiviraju mišićne grupe koje se aktiviraju kada dižeš tegove, trčiš, radiš Yogu, borilačke veštine, sklekove i druge.

I zapamti: TRENING SA ELASTIČNIM TRAKAMA ZAHTEVA PRAVILNO IZVOĐENJE.

Pravilno držanje je neophodno kako bi se osigurali da neće biti povrede i kako bi izvukli maksimalne benefite iz svojih treninga.

Saveti

Da bi se elastične trake uspešno koristile treba pratiti nekoliko koraka:

  • Proveri da li su ti kičma, ramena i kukovi u istoj ravni i time pokreni stomačne mišiće;
  • Prvih nekoliko vežbi radi pred ogledalom i vidi da li su ti položaji leđa, grudi, ruku, nogu, kolena isti kao i kod osoba sa prospekta/videa/trenera…
  • Prvih nekoliko meseci radi lagane i spore pokrete. Ovo će ti pomoći da izoluješ mišiće i navikneš ih na pravilan položaj. Samim tim i pripremiš za vežbe koje slede nakon mesec, dva;
  • Bitan je kvalitet vežbi, ne brzina i količina. Kada rastežeš trake jedna mišićna grupa ti je aktivirana. Ali, kada ih skupljaš, pružaj trakama otpor i time ćeš aktivirati druge mišiće;
  • Bitnija je tehnika, nego sam otpor. Ne treba da izvodiš agresivne pokrete misleći da ćeš brže stići do vidljivih rezultata jer nećeš. Bitna je tehnika izvođenja pokreta i otpor koji ti prija.

Ako želiš da saznaš kako i na koji način određene trake možeš da koristiš i kako da pokreneš različite mišićne grupe, nastavi da nas pratiš.

Najnovije

KOMENTARI

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *